Succesvolle Afsluiting van de Jeugdcompetitie in Stadshagen!

Dinsdag, 18 juli 2023

Op donderdagavond 13 juli 2023 vond de langverwachte laatste jeugdcompetitie wedstrijd plaats in de prachtige vijver bij Stadshagen. Met een indrukwekkende opkomst van 16 gedreven deelnemers, verdeeld over twee categorieën, was het een avond vol spannende wedstrijden en sportiviteit. Terwijl de jonge vissers zich inspanden om als dagwinnaar te eindigen, wisten ze dat er slechts één ultieme kampioen per categorie kon zijn.

In de jongste categorie was het opnieuw Levi Koster die zijn talent en vastberadenheid toonde. Met een vangst van 760 gram wist hij zijn concurrenten te overtreffen en werd hij terecht bekroond tot winnaar van de dag. Levi's consistentie en doorzettingsvermogen hadden hem naar de top geleid, en het publiek juichte hem toe terwijl hij zijn welverdiende prijs in ontvangst nam.

In de oudste categorie was het Sem v/d Veen die zichzelf tot winnaar kroonde. Met een indrukwekkende vangst van 650 gram toonde hij zijn vaardigheden en passie voor het vissen. Sem glunderde van trots toen hij de felbegeerde titel als dagwinnaar in ontvangst nam.

Maar de competitie eindigde hier niet! Gedurende de hele jeugdcompetitie werd er gestreden om de hoogste eer: de titel van competitiewinnaar. In de jongste categorie had Levi Koster zijn naam op het scorebord gezet met een totaal van 980 punten, waarmee hij terecht tot de ultieme kampioen werd gekroond. In de oudste categorie was Bjorn van Marle de onbetwiste heerser met een maximale score van 1000 punten, die hem de glansrijke titel bezorgde.

Bjorn van Marle was ook de onbetwiste heerser van de zwaarste viscompetitie. Met een indrukwekkende vis van 1370 gram was hij onverslaanbaar en verdiende hij de felbegeerde prijs voor de zwaarste vangst.

De jeugdcompetitie van dit seizoen was een groot succes en heeft bewezen dat de jeugdige vissers van onze vereniging een serieuze kracht zijn om rekening mee te houden. Hun enthousiasme, toewijding en vissersvaardigheden hebben de vijvers tot leven gebracht en hebben een geweldige sfeer gecreëerd voor alle deelnemers.

Als vereniging willen we onze oprechte waardering uitspreken voor alle deelnemers, ouders, vrijwilligers en supporters die deze jeugdcompetitie mogelijk hebben gemaakt. We nodigen iedereen uit om volgend jaar weer deel te nemen en nieuwe hoogtes te bereiken in onze bloeiende hengelsportgemeenschap.

Blijf onze website volgen voor meer updates, foto's en nieuws over toekomstige evenementen. Samen zullen we de hengelsport blijven stimuleren en jonge vissers aanmoedigen om deel te nemen aan deze geweldige ervaring!