Selectie wedstrijd Sportvisserij Oost Nederland

Dinsdag, 16 mei 2023

Dat is geweldig nieuws voor het team De Beste Stek - de Rietvoorn Ommen! Op zaterdag 13 mei vond de selectie plaats voor het ONK Heren Dobberdragend en het ONK Teams Dobberdragend in het Beukerskanaal bij Giethoorn. Het parcours was verdeeld in 5 vakken en twee deelnemers van de Rietvoorn Ommen behaalden de eerste plaats in hun respectievelijke vakken. Wilco Smit behaalde de eerste plaats met 4520 gram en Johnny Potgieter werd eerste met 3710 gram. Wim Smit presteerde ook uitstekend en behaalde de vierde plaats met 5780 gram. Dankzij deze individuele prestaties eindigde het team De Beste Stek - de Rietvoorn Ommen ook in de top 3 van het evenement. Ze behaalden de derde plaats met 19 punten. Dat is een fantastische prestatie! Gefeliciteerd aan het hele team met hun succes tijdens de selectiewedstrijd.