Willem Weinreder kroont zich tot kampioen in "De Beste Stek" Competitie" voor 55+ in de Vinkenbuurt Vijver

Zondag, 8 oktober 2023

De 10e wedstrijd van "De Beste Stek Competitie" voor de 55+ categorie vond plaats op 6 september. De mooie Vijver in de Vinkenbuurt vormde het decor voor deze gebeurtenis, georganiseerd door HSV De Rietvoorn.

De spanning was voelbaar, want de doorgewinterde vissers van de 55+ groep streden om de begeerde titel van het jaar van deze wedstrijd. Met aandacht voor detail en jarenlange ervaring begonnen de deelnemers aan hun visavontuur, in de hoop de grootste vangst te doen. Jan Bouwhuis werd dag winnaar en Willem Weinreder kampioen van deze competitie 2023.