Gait Ter Horst wint Senioren Competitie na spannende inhaalwedstrijd

Woensdag, 19 juli 2023

Op een prachtige zomeravond, op 18 juli 2023, vond de inhaalwedstrijd van de Senioren Competitie plaats op de Steigers van het adembenemende Ommerkanaal. Nadat de oorspronkelijke wedstrijd was uitgesteld door ongunstige weersomstandigheden, stonden de deelnemers vol verwachting klaar om te vissen. De inzet was hoog, want er waren nog drie kanshebbers voor de felbegeerde eindoverwinning.

De wedstrijd begon om 19.00 uur en duurde tot 21.00 uur. De vissers waren vastbesloten om alles te geven en hun best mogelijke vangst binnen de beperkte tijdspanne te realiseren. Het Ommerkanaal bood wederom een uitdagende maar belonende vislocatie, met een gevarieerde vispopulatie die voor de nodige opwinding zorgde.

Gedurende de wedstrijd was de strijd om de eindoverwinning intens. Gait Ter Horst, Henk Zijsveld en Jan Bouwhuis stonden allemaal in de race om de titel van kampioen te bemachtigen. Het was een ware krachtmeting tussen de ervaren vissers, die tot het uiterste gingen om zichzelf te bewijzen.

Uiteindelijk was het Gait Ter Horst die met een totaal van 1680 punten de Senioren Competitie op zijn naam schreef. Zijn indrukwekkende prestaties gedurende de competitie, in combinatie met zijn vastberadenheid en tactische vaardigheden, maakten hem een waardige kampioen.

Hoewel de dagoverwinning ging naar Rob Stroo met een vangst van 2740 gram, waren alle ogen gericht op de eindstand van de competitie. Het was een seizoen vol opwinding, vreugde en competitie, en Gait Ter Horst kwam als de ultieme winnaar uit de bus.

Met een mix van opluchting en trots nam Gait Ter Horst de welverdiende lof en felicitaties van zijn medevissers in ontvangst. De Senioren Competitie van hsv de Rietvoorn had wederom bewezen een verbindende en opwindende ervaring te zijn voor alle deelnemers.

Dit betekende het einde van een gedenkwaardig seizoen, maar ook het begin van nieuwe vriendschappen en herinneringen die voor altijd zullen voortleven. De passie voor vissen en de gezelligheid tussen de deelnemers maken de Senioren Competitie tot een hoogtepunt van het jaar voor alle betrokkenen.

We willen alle deelnemers, vrijwilligers en supporters bedanken voor hun toewijding en inzet. Blijf onze website volgen voor meer updates en aankondigingen van komende evenementen, want de hsv de Rietvoorn kijkt al uit naar een nieuwe reeks spannende activiteiten in de toekomst!

Uitslag onder voorbehoud:

e