Jan Bouwhuis pakt de eindzege in de 55+ Competitie.

Woensdag, 4 oktober 2023

Langs het kabbelende Beukerskanaal vond de laatste wedstrijd van de 55+ competitie plaats.

De spanning was te voelen toen de hengels uitgeworpen werden en de deelnemers zich in positie zetten. De loting had bepaald wie waar mocht plaatsnemen aan de waterkant, en de gelukkigen met de meest gunstige posities hadden een voorsprong. Deze keer was het Gait ter Horst die het podium betrad als glorieuze winnaar van de dag met een totale vangst van 4800 gram. Zijn technische finesse en volharding gedurende de wedstrijd brachten hem de overwinning en bewezen zijn uitmuntende vaardigheden als visser.
Willem Weinreder volgde Gait op de voet en behaalde de tweede plaats met een eerbiedwaardige vangst van 4200 gram vis. 3e werd Jan Bouwhuis met 4000 gram. Teven werd hij winnaar van deze competitie.