2e plaats voor Team Ommen/Vroomshoop bij Finale ONK Clubs

Zondag, 29 oktober 2023

Op zaterdag 28 oktober vond het ONK Clubs van Sportvisserij Nederland plaats in het Beukerskanaal, gelegen tussen Giethoorn en Steenwijk. Een gecombineerd team van 15 vissers uit Ommen en Vroomshoop nam deel aan deze spannende finale viswedstrijd.

De wedstrijd begon om 11:00 uur en duurde tot 16:00 uur. Deelnemers gooiden hun hengels uit, in de hoop de meest indrukwekkende vangst van de dag te behalen. Het Beukerskanaal, met zijn prachtige omgeving, bood de perfecte locatie voor een finale viswedstrijd van dit kaliber.

Na afloop van de wedstrijd hadden de deelnemers de mogelijkheid om te ontspannen en hun vangsten en missers te bespreken in Hollands Venetiƫ, gelegen in het hart van Giethoorn. Hier werden ze getrakteerd op een bakje patat en een broodje terwijl ze vol spanning wachtten op de uitslag.

De uitslag van de wedstrijd was om 18:00 uur klaar, en de prijsuitreiking kon eindelijk plaatsvinden. De spanning was te snijden toen de organisatoren begonnen met het aankondigen van de winnaars, te beginnen bij de laatste plaats en langzaam omhoog werkend.

Het team van Ommen en Vroomshoop bevond zich in een zenuwslopende situatie terwijl ze in afwachting waren van hun naam. Toen de derde prijs werd uitgereikt, bleef iedereen met ingehouden adem wachten op wat er komen zou. Het moment was daar, en al snel werd duidelijk dat het team een fantastische prestatie had geleverd. Ze hadden de tweede plaats veroverd, en dit was een belangrijke  overwinning voor het team van Ommen en Vroomshoop.

De deelnemers en supporters konden trots zijn op hun prestatie en genieten van het feit dat ze deel uitmaakten van dit geweldige evenement. De dag was een geslaagd en het team van Ommen en Vroomshoop kan met recht trots zijn op hun welverdiende tweede plaats in het ONK Clubs van Sportvisserij Nederland.