Vispas kwijt

VISpas kwijt en dan?

Na het invullen van het formulier , ontvangt u binnen 3 werkdagen een duplicaat van uw VISpas, inclusief factuur van € 3.50, thuis. Mochten wij geen betaling zien bij uw gegevens zullen wij u verwijzen naar uw vereniging om bij hen een duplicaat aan te vragen. Zij kunnen dit voor u bij ons regelen.

Let op:      Mocht u ook in het bezit zijn van de hologram Nachtvis- en/of Derde Hengeltoestemming wordt er per toestemming € 3.50 in rekening gebracht.

Let op : De duplicatenservice is alleen beschikbaar voor VISpassen van verenigingen die vallen onder Sportvisserij MidWest Nederland, Sportvisserij Zuidwest Nederland, Sportvisserij Fryslân, Sportvisserij Oost Nederland, Sportvisserij Limburg en Hengelsport Federatie Midden Nederland.

Vraag hier uw vervangende vispas aan