Verslag: Eerste DUO Wedstrijd HSV De Rietvoorn

Zondag, 20 augustus 2023

Afgelopen zaterdag beleefde HSV De Rietvoorn een opwindende dag vol visplezier tijdens hun allereerste DUO wedstrijd. De dag begon vroeg, om 07:00 uur, toen de enthousiaste vissers zich verzamelden bij Tegelhuys Ommen. Met opgewekte gezichten en hengels in de hand, maakten de duo's zich klaar om een dag vol uitdagingen en competitie tegemoet te gaan.

De spanning hing in de lucht terwijl de deelnemers hun partners voor de dag ontmoetten en plannen maakten voor hun vislocaties. Vanuit Tegelhuys Ommen vertrokken de duo's naar diverse wateren van hun keuze, vastberaden om de grootste vangst binnen te halen. Het beloofde een dag vol visverhalen en sportieve strijd te worden.

Na een dag van intense vissessies, waarin de deelnemers hun visvaardigheden en doorzettingsvermogen toonden, keerden ze om 15:30 uur terug naar café Mansier in Oudleusen. De sfeer was nog steeds geladen met opwinding, terwijl de vissers bij elkaar kwamen om de dag te bespreken en ervaringen te delen. Onder het genot van een smakelijk hapje en verfrissende drankjes werden anekdotes gedeeld en werden de vangsten uitgebreid besproken.

Een hoogtepunt van de dag was de bekendmaking van de winnaar van de wedstrijd. Met een indrukwekkende vangst en uitstekende visvaardigheden wist Frans Stoop zich te onderscheiden als de ultieme winnaar. Zijn vastberadenheid en doorzettingsvermogen werden beloond, en hij mocht een waardevol pakketje in ontvangst nemen, een waardebon die vriendelijk beschikbaar was gesteld door café Mansier. Frans Stoop kon met trots de eerste plaats claimen en de eer van de overwinning met zijn mede-vissers delen.

Deze eerste DUO wedstrijd was niet alleen een gelegenheid voor sportieve rivaliteit, maar ook een dag van gemeenschap en gedeelde passie. HSV De Rietvoorn kan terugkijken op een geslaagde dag vol vreugde, samenhorigheid en visavonturen. Met de herinneringen aan deze dag vers in het geheugen, kijken de leden alvast uit naar toekomstige evenementen en uitdagingen die hun liefde voor vissen verder zullen voeden.