Wij willen uw hulp inroepen om nieuwe enthousiaste VIScoaches, VISmeesters en VISjuffen te vinden.

Maandag, 14 augustus 2023

Graag willen we uw aandacht vestigen op een geweldige kans om het educatieve aspect van uw vereniging te versterken en de passie voor vissen door te geven aan de jongere generatie. Jeugd heeft de toekomst en we zien ze graag aan het vissen.

Ook dit jaar zijn er weer twee inspirerende cursussen - VIScoach en VISmeester - en we willen uw hulp inroepen om nieuwe enthousiaste VIScoaches, VISmeesters en VISjuffen te vinden.
Deze cursussen bieden een fantastische gelegenheid voor mensen binnen uw vereniging om hun passie voor vissen te combineren met educatie, en zo de jeugd te inspireren.

De VIScoach-cursus is de basiscursus jeugd begeleiden, zoals het geven van een cursus en het ondersteunen bij een visles.
De Vismeester-cursus is gericht op de gastles/visles op de basisschool en is de vervolgcursus.

De cursussen VIScoach en VISmeester zijn op diverse data en locaties gepland, op 18 oktober is de cursus VIScoach in ons kantoor in Raalte en op 21 november is de cursus VISmeester/-juf in ons kantoor in Raalte.
De cursusdetails en inschrijfformulieren zijn te vinden op onze website via de volgende link: Cursusdata Viscoach en Vismeester.
We moedigen geïnteresseerden aan om zich aan te melden en deel te nemen aan deze prachtige cursussen.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over deze cursussen?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via veldhuizen@sportvisserijoostnederland.nl of telefonisch op 06-16691385.
We kijken ernaar uit om nieuwe VIScoaches, VISmeesters en VISjuffen te verwelkomen tijdens een of beide cursussen.