Jaarvergadering 2020

Onze geplande jaarvergadering in maart kon geen doorgang vinden i.v.m. Corona maatregelen. Wij als bestuur hadden gehoopt dat de ontwikkelingen anders zouden gaan, maar helaas. Nu zijn we op het punt aangekomen dat wij de jaarvergadering digitaal willen houden. De datum is 30 november en wilt u op de hoogte blijven volgt dan onze site u kunt zich alvast opgeven voor deelname aan deze digitale jaarvergadering.

Jaarlijks bij de jaarvergadering hebben wij een verloting dit kunnen wij in deze vorm nu niet organiseren, hierop hebben wij iets anders bedacht.

Onder de deelnemers van de vergadering gaan wij enkele waardebonnen van € 25,= verloten.
Er zijn 2 voorwaarden aan gesteld om automatisch mee te doen aan deze verloting:
  1. U geeft zich op via de site.
  2. U vult het stemformulier via de site.
Wanneer u zich aanmeld ontvangt u alle stukken voor de digitale vergadering en mag u stemmen over de onderwerpen.

Wij als bestuur zijn de namen van de presentielijsten van enkele jaren doorgegaan en de leden die geen Internet hebben maar jaarlijks op de vergadering komen krijgen een schriftelijke "uitnodiging" en een stembiljet. Het stembiljet moet daarna ingeleverd worden bij de secretaris.

Wij proberen de vergadering digitaal via teams of skype te houden.

Klik hier voor het formulier van aanmelding

Klik hier om naar het stemformulier te gaan.